29 Ocak 2016 Cuma

Seni artik ozlemiyorum.

Kisa saclilar ve yalnizlar bir seyleri anlatmaya calisirlar. Kisa sacli ve yalnizlar bir seyleri bir turlu anlatamazlar. Kisa sacli ve yalnizsaniz bir seyler olmamis demek. Kisa sacli ve yalnizsaniz bir yerde yanlissiniz demek.

"Seni artik ozlemiyorum ama beni simdi DE bir sey demeden anlar miydin merak ediyorum."

Bazi insanlarin 'en iyi arkadas'lari yoktur. Belki hic olmamistir. Belki de kaybetmislerdir. Eminim kaybetmek istememislerdir. Kaybetmemek icin ugrasmislardir. Belki kendi yontemleriyle. Belki basarisiz olmuslardir. Bazi insanlar en iyi arkadaslarini karsi cinsten secmis ve 'arkadasca' olmayan sebeplerden kaybetmislerdir. En ergen, en saskin, en anasini siktigimin yillarini beraber gecirdikleri insani kaybetmislerdir.

"Sen bir en iyi arkadasinin olmamasi ne demek biliyor musun?"

"Seni artik ozlemiyorum."

Bazi insanlarin arkadaslari olmaz. Bazi insanlar bu siktigimin yerinde, bu siktigimin insanlariyla arkadas olamazlar.

"Kimbilir sen benim halimde, sakinligimde, ne buldun?"

Kisa sacli ve yalnizsaniz, birileri sizin sakinliginizde hic bir bok bulmuyor olabilir. Kisa sacli ve yalnizsaniz, birileri sizin sakinliginizde hic bir bok bulmuyordur. Cabalarsiniz olmaz ya bazen, siz cabaladiginizin en acik gostergesisinizdir. Bu agizlarina muhabbetle sictigimin insanlari anlamaz. Anlamazliktan gelirler.

Bazen oyle yalniz olursunuz ki, oyle bos. Bazen kimseyle konusmak istemezsiniz.

Bazen ne yapmak istediginizi bilir, kimle yapmak istediginizi bilemeyebilirsiniz.
Bazen kimle ne yapmak istediginizi kendiniz secemezsiniz. Belki simdiden sonra secemezsiniz.

Bazen oyle bir secim yaparsiniz ki, bu siktigimin yerinde, baska hic bir sey secemezsiniz.

"Beni simdi bile anlar miydin merak ediyorum."

Hiç yorum yok: