10 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Aldiklarim ve Cem Yilmaz

Su mac i aldigimdan beri bi bloggerligim tuttu bi bloggerligim tuttu. Aman Allah bozmasin. Az once fotograf bile cekmeye calistim da, kamerami acik unutmusum aylaaar onceden sarji bitmis. Kader kismet artik.


Alisveris yapmayi ne kadar cok sevdigimi biliyor muydunuz? Bilmiyorsaniz ogrenmis oldunuz. Ben bursu kredisiyle gecinmeye calisan fakir bir ogrenci olarak COK alisveris yapiyorum. Ozellikle kucuk meblagli, tisort gibi kiyafetler falan aliyorum. Gecen iki sene nefsimi koreltmek icin ojeye sarmistim, yazin kolye, yuzuk gibi aksesuarlara, kisin da zaman zaman cilt bakim seysilerine yatiriyorum parami. Hani oje ucuz, digerleri de zaten kullanilmali seyler ya, o bakimdan.
Neyse iste, bugun oglen bu donem girecegim iki finalden birine girdim, cikista arkadaslarimla Kentpark'a gittik. Yemek yiyip Cem Yilmaz'in filmini izledik. Simdi oncelikle pek de onemli olmayan finalim vasat ustu gecti. Fundamentals da SUPERDI! Yani, cidden cok eglenceli. Baya gulduk hepimiz. Zaten Cem Yilmaz'a kim gulmez? Adam sadece gosterisini cekip yayinlayip bi suru para kazaniyor, hakediyor da bence. Komedi filmlerinde bu kadar gulmuyorum ben sahsen.
Filmden sonra ablamin yarinki dogum gunu icin hediye bi seyler baktim ama guzel bi sey bulamadim. Kendime ucu plastik fircali yuz temizleme seysi ve yuz nemlendiricisi, pamuk, aseton gibi ivir zivirlar aldim. Cunku kotu bi donemden geciyorum ve, her sene, her kis ve bazi seneler tekrarlayan istek-kararlarim cakisti.
-Kendime bakmaliyim (periyodik olarak her kis gelir)
-Kilo vermeliyim (bu da kislari geliyo gibi)
-Spor yapmaliyim (4-6 ayda bir geliyor, iyi de yapiyor aslinda)
-Evcil hayvan sahibi olmaliyim (bu 2-3 senede bir geliyor ama, tam geliyor. Bu aralar ne cok ihtiyacim var halbuki)


Neyse boyle yani. Merak etmeyin alisveris-ne giydim blogu olmiycak burasi. Gerci olabilir de. Bilemedim.

Opuyoruz.



Hiç yorum yok: