15 Ocak 2013 Salı

Irma

Evet kac gundur bu kadinin ya da sarkinin adini hatirlamaya calisiyodum ama en ufak bi fikrim yoktu. Facebookta bi arkadasimin Iyeoka paylasmasiyla buldum. Cunku zamaninda da youtube onerilerinden Iyeoka' yi Irma' dan sonra bulmustum :D neyse her neyse :D Su videoyu actiginiz andan itibaren "vay beaa" demiyo musunuz siz de?



Ben her seferinde diyorum valla. Bu zencilerde cok degisik bi seyler var ya hani, kullanmasini bilince muhtesem oluyosunuz. Bu kadin mesela bu klipte mukkkkemmel degil mi? Beresinin onune cikmis sekilli suratiyla acayip karizmatik duruyo. Ben boyle taksam bi tabak kabak yemegi gibi dururum. Cogu beyaz gibi. Ama bu zillilerde oyle olmuyo iste. Mesela kafayi kazitinca afet oluyolar. Rastayi, orguyu ve hatta hamileligi en iyi bunlar tasiyolar. (Ozur dilerim alakaya limon oldu ama siyahilerden bahsedince hamilelik ve bebeklerine deginmeden edemiyorum, o kadar tatlilar ki.)
O guzelim citir kivircik saclarini duzlestirmeye calismasalar bi de. Hele o briyantinli yag bocasi kafalari. Off. Kizim senin yuzun ovalin ovali, dolgun dudaklarin, kipkivrik kirpiklerin var napmaya yatiriyon o saci onune. Ac suratini rahat rahat ya bi kendine aci ya o saci duzlestirmekle omur mu gecer. Sonra guzel de olmuyo zaten, bi sacak sacak bi sey. I ih. Bi de dovme pek hos olmuyo bunlara. Bi tek zencide degil, esmer tende de begenmiyorum dovmeyi ben. Cogu zaman o kadar da guzel bi sey degil zaten. Hele bodrum tarafindaki genclerde alelade cizilmis anlamsiz sekilleri gorunce, of of.

Bunlarin zayifi da apayri guzel arkadas. Bacak cirpi ama sekilli, popo yerli yerinde. Cogu beyaz gibi kuru got gezmiyolar ortalikta. Birer tas, afet oluyolar.
Zaten nasi sanslisiniz olm, bebek zencinin bile kol kaslari alenen gorunuyo. Oyle bi sekillilik.


Irma da anlamis bilmis kendini, gecirmis bereyi kafaya. Gugillayinca da genelde bu kilikta cikiyo. Aferin kizim. Cok begendim. Bi kac begendigim fotografini koyayim da tam olsun.





 Su anda da Irma dinliyorum tabi ki. Siz de dinleyin co guzel.

Hiç yorum yok: