26 Aralık 2012 Çarşamba

Neler Pesindeyim


Simdilerde bir cok sey yapiyorum aslinda. Hayatim yetisemedigim bir hizda degisiyor. Bu arada ugrastigim gereksiz isleri de buraya yazayim dedim.


Saclarimin rengini acip, turuncuya dondurmek gibi bi dusuncem vardi. Hazir yazin iyice acilmisken yapayim diyordum. Ablamin boyasinin birazini onlere denemek icin surdum. Tam bir cingen bebesi gibi bi kac gun ortalikta gezdim. Burda cici gibi gorunebilir ama. Begenmedim tabi ki de hic. Hemmen gecen seneden kalan petrol mavisi boyayla boyadim. Sadece orayi degil butun ustlere yettigi kadar surdum tabi butun kafami boyamaya yetmedi. Mavi boya nasilsa hizlica akan bozulan bi sey. Bi kac yikamada iyice aksin yeni bi mavi alip her yerini mavi boyiyim diyorum. Kuyruklardaki (artik kuyruk da degiller bühühüh) kirmizilari da usenmezsem koyulastiricam bi ara. Her yeri acik sacla turuncumsu guzel duruyolardi ama mamiyle iii-ih.
Neyse neticede acik renk sacin bana gitmedigini anladim. Zaten sevdigim bi sey degildi, hayatim boyunca sacim acik kahverengi olsa siyaha boyatirdim diyip durmustum. Hakliymisim.
Fotograflarda tuvaletimizin super hiper estetik borularini goruyosunuz cunku evdeki tek sari isik tuvalette ve sacimin rengi (aslina bakarsaniz butun kil-tuy sari isikta daha net gorunur) en iyi burda gorunuyo. Florasan isiginda maviye maviye denmiyor pek.
Bi de yazin kesfettigim ve herkeslerden ovgu alan manikurumu denedim tekrar. Aslinda elimdeki kirmizi ojeleri cikarmaya usendim diyebiliriz. Bi kac gun boyle gezicem.
Bi ara da bi iki senedir emek ettigim hepsi birer sanat harikasi manikurlerimden de bahsedeyim. 
Amman unutmayayim.

Bi de bu ara takildigim sarkilardan bahsedebilirim. Bilemiyorum. Kafama eserse. Bunun gibi mesela:



come on skinny love just last the year

Hiç yorum yok: