24 Aralık 2012 Pazartesi

Gittim Yedim - Pizzaci Altan

Az once mukkemmmel bi yemek yedim. Kicimi ufak capli bi gezegen uydusu kivamina getirmekte adim adim ilerliyorum. Durun anlatayim.
Pizza hazir yemek konusunda favorilerimden biri degil. Oooyle arada bir canim isterse yedigim bi sey. Di yani, oyleydi. Bugun oyle guzel bi pizza yedim ki bu gercek her an degisebilir.
Kubilay bebisimin buradan ogrendigi Pizzaci Altan'a gittik bugun birlikte. Ankara'da Kennedy caddesinden asagi inerken sagda. Tahmin ettigimizden kucuk, kucucuk bi yer. Bufe gibi daha cok. Menusunde yazana gore 2 yil Alman ve  Italyan pizzacilarla birlikte calismis.
Oncelikle en onemlisi, adamlar acayip guler yuzlu. Calisanlari guler yuzlu olunca bi yere, saman da verseler tekrar gidermisim gibi geliyor. Pizzanin incecik citir citir hamuru, harika ve bol malzemesi var. Domates ve zeytinli pizzayla karisik pizza yedik. Ikisine de BAYILDIM. Bi kere peyniri oyle diger yerlerde oldugu gibi lastik gibi kasarlardan degil. Malzemesi oldukca tatmin edici. Pizzanin en sevdigim yani kekigiyle birlikte bol sarimsakli olmasiydi. Amerika'da yedigim Dominos pizzasinin burdaki gibi misir unu yerine peynir tozuna bulanmis olmasini sayiklayip duruyordum, sarimsak bu boslugu gayet guzel doldurdu.
Yemekten sonra vermek uzere bize oracikta iki tane kurabiye pisirdiler. Damla cikolatali lezzetli mi lezzetli bi kurabiyeydi. Normalde yemekten sonra, hele hemen sonra, hayatta tatli yiyemem ama onu hemencik luplettim. Sadece kurabiye de degil, yemek sirasinda, sonrasinda ictiginiz caydan turk kahvesinden de asla para almiyorlar.
Fiyatlara gelince, boyle kaliteli bir yemek icin cidden cok komik. 30 cm lik pizza icindeki malzemeye gore ya 10 ya da 12 lira. Ustune de bin tane cay kahve iciyosunuz kurabiyenizi yiyosunuz. Oh mis.

Yedigim en guzel pizzalardan biri diyebilirim. Siddetle tavsiye ederim. O tarafa gittigim her seferinde yemeyi dusunuyorum ben sahsen. Omnomonom.


Now Playing: http://youtu.be/fua5EtFNteU

Hiç yorum yok: