6 Haziran 2012 Çarşamba

yaz

Yaz geldiiii! Çok heyecanlı değil mi? Tamam belki bazılarınız için değil. Benim için öyle. Ne güzel bi mevsimdir yaz. Denizi ayrı güzel, hafif giysilerin içinde hareket etmesi güzel, yazın yediğimiz içtiğimiz bile güzel. Sırf karpuz için bile gelebilir. Hoş da gelir.
Özellikle erkeklerin saldığı kokular(olum deodorant keşfedildi lan, roll-on u var stick i var, sürünün, yıkanın falan) bi de sıcaklarda baş dönmem de olmasa hiiiç şikayetim olmıycak.
Yok yani. Hiç bi şikayetim yok.
Halimden gayet memnunum. 4 gün sonra tatile çıkıyorum falan. Oh la la!

Coldplayin paradise ı da çok bi yaz değil mi ama?
Öyle bence.

Hiç yorum yok: