1 Haziran 2012 Cuma

Mayıs

Koca bir mayıs boyu hiç bir şey yazmamış mıyım?
Mayısta ben 21 yaşımı bitirdim.

İlk batizadoma katıldım ve birinci kuşak bir capoerista oldum. Capoeira adım Cabrita, keçi demek. Portekizce okunuşu cidden güzel, benlik.

Şimdilik finallerle ilgileniyor ve sonrasında hemen tatile gidiyorum.

Buraya yazdığım şeyler konusunda kendimi fazla sıktığımı, bu yüzden bu kadar boşladığımı anladım. Kasmıycam artık ne istiyosam onu yazıcam. Mesela bugün:

 Adım Cabrita ve kırmızı ruju çok seviyorum.



--
Gözbebeği fotoğraf blogum için burayı:
selinaydin.tumblr.com
Kafama göre güncellenen kafama göre tumblrım all yellow için burayı:
allyellow.tumblr.com
Sağlıklı ve daha 'iyi' bir insan olmama yardım etmesi için açılmış motivasyon bloguma ulaşmak için de burayı:
herseybitter.tumblr.com

tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: