25 Nisan 2012 Çarşamba

Ic sikintisi

Bi gun belimin ustune dustum. Cok kotu dustum. Gunlerce yuruyemedim aylarca agri cektim. Dustugum anda yanimda olan sevgilime seslendim bir sey yapmadi. Yardim istedim bir sey yapmadi. Merdivenleri gozumden yas gelecek kadar aciyla inerken cantami bile elimden alip indirmedi.
Bir gun otobuste dusup bayildim. Uzakta olan en iyi arkadasima haber verdim beni hemen hastaneye goturdu. Bir kere gozumdeki aciyi gorebildigi halde bana yardim etmeyen adami neden arayayim ki? Iyi olur olmaz sevgilime haber verdim. Ertesi gun onu goreyim diye erkenden okula gittim. Gelmedi. Oglen bir bucuktaki derse geldi. Sen beni aramadin dedi. Nasil oldugumu merak etmedi. Gormek istemedi. Aramadin dedi.
Bir daha basima ne gelirse gelsin beni degil ona karsi davranisimi onemseyen bu adami aramiyorum.


Cunku benim icin ask demek sevgi demek o bana bunu yapti demek degildir. "O" dur. Otesi degildir.

Hiç yorum yok: