29 Nisan 2012 Pazar

Haftasonu Şarkısı: Garbage - Only Happy When It Rains

çok da miserable olmayan ama ödev yaparak, taberinos oynayarak geçen bu haftasonunun sonunda biraz nostalji iyi gidiyo hani. shirley manson bence baaaaağya güzel, çekici bi kadın. bi de bu şarkıya bayılıyorum. her eski moda insan gibi. yıllar yılı aklıma takılır durur "pour your misery down on me"si. bu hafta da en az haftasonu kadar cici bi ruh hali içinde geçsin istiyorum.
bi de size bi güzellik mi kötülük mü bilinmez taberinos yapayım. bu da baya bi nostalji. Ben hala lisede oynadığımı idda ediyorum. Evet. Bağımlılık yaptı valla bütün arkadaşlarım ve bana. Hala en fazla 3000 falan yapıyorum ama olsun. Siz de yaptığınız puanları paylaşırsınız belki benimle hı?

1 yorum:

Ioana-Carmen dedi ki...

I just love it! Would you like to follow each other on GFC and like on facebook page? Kisses

FashionSpot.ro