14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer Gunu

Sevgiyi maddi seylerle olcen biri olmadim hic. Hediyenin pahasi, hesabimin odenmesi umrumda olmadi. Tamam da dunyadaki her kiz sevgilisinden ozel bir seyler gorurken sap gibi kalan tek kiz olmayi kabullenmek de dogamiza aykiri. Biz kadinlar ozel hissetmek isteriz onemsendigimizi hissetmek isteriz. Dogal olarak. O yuzden uydurma bir gun de olsa, ticari bir gun de olsa bir cicek, mektup, ozel hazirlanmis herhangi bir sey, yatakta kahvalti, yaratici degilsen cikolata hic olmadi kucuk bir not gerekiyor illa ki.

Ben sahsen pahali hediyeler, kocaman buketler yerine evde yapilmis bir yemek ve sarabi tercih ediyorum. Aman aman bir yemege de gerek yok, makarna da olur. Aman aman bir saraba da gerek yok. 8 liraya sarap gordum ben bugun. O da olur. Supriz falan yapmazsin, yemegi beraber hazirlarsin o da olur. Ozel olsun, "ben seni dusunuyorum" olsun, sozde olmasin yeter ki.


Ben mi, benim bunlarin hic birini yapmayan bir sevgilim var-di.

Hiç yorum yok: