7 Şubat 2012 Salı

PS3 Oyun Alışverişi - Ebay





Ebay oyun alışverişimden bahsetmek istedim şimdi.
Evde bir ps3 varken onun god of warsuz çalışması ayıptı. Oyunu demolarından deneme şansı bulduk ve çok sevdik. Sevdik de lank diye son oyunu almak olmazdı tabii. İlk iki oyundan oluşan God Of War Collection'u almaya karar verdik. Hem daha ucuzdu, hem de iki oyunumuz oldu.
Gran Turismo 5 de alınacaklar listesinde ilklerdeydi ama Ebay'de ucuz değildi. Sendit vb ingiliz sitelerini de defalarca denedik ve her seferinde siparişimiz iptal edildi. Kader kısmet.
God Of War da Amerikadan geldiği için kardeşcağzımın sömestr tatiline ucundan yetişebildi. (Yetiştiği kısımda da oynanmadı ya zaten, neyse)

Nereden nasıl aldığımıza gelirsek de Ebay'deki satıcı şu. Ben çok memnun kaldım. Siparişi verir vermez kargoladı. Amerikada biraz dolaştıktan sonra Türkiye'de elimize geçişi çok da uzun sürmedi. Siparişi 23 ocakta vermişim elimizee hmmm şubatın 2 si 3 ü gibi geçti sanırım. Gayet iyi sanki ha?
Fiyatı da en uygun satıcıydı kendisi. Kargosu da uygun ve tracking numarası da vardı. Ayrıca başka bir şey daha alırsan kargoda 3-4 dolarlık bir indirim yapıyor.
Ah bunun yanına bi de little big planet atmak vardı ya, neyse.

işte böyleyken böyle, izin verirseniz ben şimdi bu oyuncağzı kurcalamaya gidiyorum.

Hiç yorum yok: