6 Şubat 2012 Pazartesi

Photoshop Tablet Pen Pressure Algılama Sorunu

Photoshop -ben CS5 kullanıyorum- tabletle çalışırken bazen kalemle uyguladığınız baskıyı (brush->shape dynamics->control: pen pressure) algılayamayabiliyor. Bu sorunu ben de çok yaşıyorum. Çoğunlukla photoshopu açıp kapamak o da olmuyorsa tableti çıkarıp photoshopu kapatıp yeniden açmak sorunu hallediyor. Bazı durumlar hariç.
Bugün bu ilk şıkkın işe yaramadığı durumu da yaşadım. Bu durumda tabletinizin en güncel driverını indirip yeniden kuruyorsunuz. Genellikle bu hallediyor.
Ben driverı indirip kurdum, bilgisayarı yeniden başlattım, açılınca windows tableti gördü ve önerilen otomatik yükleme yerine elimle seçerek yükledim. Bu sorunumu halletti.

Böyle bir şeyi hiç yaşamamanızı temenni ediyorum tabiğ ki.
Cici tabletlerinizle iyi çalışmalar, eğlenceler dilerim :ç

Ps: LaPazz tablet ve Windows xp kullanıyorum.

Hiç yorum yok: