18 Ağustos 2011 Perşembe

yokluktan..

evet aklimda binlerce odev, kod parcacigi ucusmuyor ve o kadar da mesgul degilim. ama yine de nasilsa boyle olacak diye 'artik bol bol post var' sozu vermek nedir? hic bi zaman akillanacagimi dusunmuyorum.
tai de isler cok guzel gidiyor.gencecik amirlerimle hic aklimdan gecmeyecek sohbet muhabbet, herkesin beni sevdigi mukemmel bi calisma ortamina sahibim.benim de herkesi sevdigimi soylememe gerek yok sanirim. gel gelelim guzide kazanimizda konuslanmis tai de mesai 7.45 de baslayip 17.30 da bitiyor.servisle evden isyeri 50 dakika suruyor ve bi bakmisiz farkinda olmadan gunun 12 saati gitmis.bu 12 saatin net 7sinin bilgisayar ekranina bakarak gectigini de not dusersem butun postsuzlugu aciklamis olurum sanirim.eve geldigimde 3-4 saatim oluyor ve gozlerim bilgisayar basina gecmeye hazir olmadan uyuyorum.
ama is yerinde issiz gecirdigim saatlerde bir suru dizayn websitesi vb. gezdim dolandim. bi suru fikir edindim. onumuzdeki maclara bakicaz.
(sair burda blogunun renklenecegi vaatini vermiyor)
yarin iki haftalik bi tatile giriyorum ve ramazan bitene kadar hic kalkmadan yatmayi planliyorum.

tabi kismetten otesi yok.
operim.

Hiç yorum yok: