22 Nisan 2011 Cuma

ver

veriloga kafam girsin. çok ciddiyim.

18 Nisan 2011 Pazartesi

tumblrda yeni fotoğraflar.

tumblrma selinaydin.tumblr.com 'a yani, eylül başından 3 tane fotoğraf ekledim. bi bakın isterseniz ^^




--ps' bunu da -> http://youtu.be/8cucFfpsqf8 || bi dinleyin isterseniz.
siz, isterseniz.

12 Nisan 2011 Salı

ne kadar sevdim seni, ne kadar çok.

şimdi herkes sakin olsun ve bu linkten "evren bozması" nı açıp dinlesin.

yakınlarda bi gezegende unuttuğum tüm şeyler
hepsi ayrı bir anı gibi uzanıyo yerinden
yakınlarda bi gezegende unuttuğum tüm şeyler
hepsi ayrı bir anı gibi bağırıyo yerinden
gel beni bul, gel beni bul
gel beni bul, gel beni bul
kaçtı bak elimden tuttuğum çocuklar
kimin bugün doğum günü? ne vardı aklımda?
geçti bak saatler uyanmayı unuttuğum
takside bıraktığım kocaman gitar.
kaçtı bak elimden tuttuğum çocuklar
ne kadar sevdim seni, ne kadar çok.

hepsini bulucam, bir bir.
yerine koyucam, bir bir.



'bazen üzülüyosun abi. hayat bu. yasaklı da olsa üzülüyosun işte.
hadi dinle şimdi.


http://bestbookmarks.net/art/drawings-by-langdon-graves

11 Nisan 2011 Pazartesi

day.

duydum ki bu ara abduzeedonun daily inspirationuna bakmayı biraz ihmal etmişiz.



ps' eheh bi de ben saçımı tekrar mavi siyaha boyadım. siyah oldu -.-

5 Nisan 2011 Salı

ayağını sıcak tut başını serin.

bugün Kurt Cobainin ölüm yıldönümü olmasının yanısıra toms un "ayakkabısızlık şeysi" günü, 5 nisan.
cobainin kılığına girmedim ama ayagıma yazdım çizdim.
one day without shoes fotoğrafımın linki burada.

sağlıcakla kalınız.

4 Nisan 2011 Pazartesi

dudak şeysi.














önce ben de böyle fotograflar çekeyim lan! dedim ama, şimdilik vakit bulamadığımdan, buraya koyuyorum. bilahare vakit bulur da yaparsam "öeehh ne de kötü bi taklit olmuş" diye diye bakarsınız artıkın :D
öperler.

yaratıcısı da ayynen burdaymıs -> viridis-somnio.deviantart.com