25 Şubat 2011 Cuma

sinema

bu hafta derslerimize girdik çıktık, gezdik sevdiceğimle.
2 tane filme gittik.

1.si 3 boyutlu tron,
yine bir 'üç boyut aşkı' yaşayamadım. film de sıktı. kötü desem denir mi bilmiyorum ama daha çok 'bi numarası olmayan film' oldu tam olarak benim için.

2. si fihgter,
söylememe gerek var mı bilmiyorum ama film hakkaten güzel. "ah böyle mi olacak" dediğim yerlerde böyle nin tersiyle karşılaştım bi kaç kere bu hoşuma gitti. yalnız asıl hoşuma giden bir nokta var ki, o da dövüş sahneleri. boksu severim zaten. zaman zaman izleriz babamla gece oturuşlarımızda. baya da zevk alırım izlerken heyecanlanırım falan. bu filmde de aynen öyle oldu. dövüş sahnelerinde baya kendimi kaptırdım, sanki gerçek ve çok heyecanlı boks maçları izliyodum. pek dövüş filmi seyretmiş değilim çok eleştirecek bi tarafım yok aslında biri çıksa şurda şunu eksik yapmışlar dese eyvallah derim. havaya sokma açısını dedim ben.
çok bi dövüş filmi de değil başka bişey filmi de değil gibi. kararında bence vizyondayken gidip izlenmeli, pc ekranına bırakılmamalı.

Hiç yorum yok: