7 Şubat 2011 Pazartesi

şans

biz birbirimizin planlanmış bebeğiyiz.
istedik, olduk.
ben onun benim sevgilim olmasını istedim, o benim sevgilisi olmamı istedi.
isteyerek olduk biz.
ilk zamanlarımızda bile. her dakika yanında olmak isterken, göreyim derken, beni beğensin istiyordum. "ondan hoşlanıyorum" demeden önce bile "benden hoşlansın" diyordum.
gözümü kapattığımda önüme, eli belimde gülerken bir görüntümüz geliyordu.
başka şeyleri pek düşünmüyordum. sevgilim olsun istiyordum.
oldu.

bir çocuğun çok isteyerek aldırdığı oyuncağı ne tatlıdır.
bir de sürpriz hediyeler olur hani. özeldirler onlar da.

biz 'şans'ız da.
uzun zaman birbirimizi gördük, bildik. tam zamanında yakın olduk.
geceleri aynı saatte uyandık.
bazen o istedi, ben uyandım. bazen ben istedim, o uyandı.
istedik oldu.
görüşememekten korktuğumuz günün bir parçasını bile ayrı geçirmedik.

biz istiyoruz,
biz birbirimizi çok istiyoruz.
ve
sanki başka bir şeyler daha bizi birlikte istiyor.

Hiç yorum yok: