26 Ocak 2011 Çarşamba

4 yıl.


hayatımın en ama en önemli gününün üzerinden 4 yıl geçti an itibariyle.
çünkü ben meleğimle tanıştım 26 ocak 2007de.
çünkü kubilay bir melek.
gerçek bir melek.
yıllardır ne zaman mutsuz olsam beni güldürdü. ne hata yapsam beni çabucak affetti.
sabahlara kadar başımda bekledi. sabahlara kadar başında bekledim. canı acısa benimki de acıdı. mutluluğu her türlü mutsuz şeyi silmeye yetti hep. sesini duymak rahatlattı.
ailem oldu.
benimle dünyanın öbür ucuna geldi.
hayallerimi paylaştı, her şeyime destek oldu. her mantıksız hevesime.
melek işte.

ve biz tanıştığımız günden beri tek bi kişi olduk aslında.
4 yıldır aynı hayatı yaşıyoruz.

geçen yılki postumda da demiştim. 3-4 yıl üzüyor beni. dört bin yıl olsun istiyorum.
sonsuz olsun istiyorum.
bi meleğe bi ömürde doyulur mu?
seni herkesten, her şeyden çok seviyorum.


iyi ki varsın en sevdiğim.

Hiç yorum yok: