29 Kasım 2010 Pazartesi

fit.

spor yapıyorum lan ben. eheheeey!

11 Kasım 2010 Perşembe

twilight

"The Twilight series: The story of a girls choice between Bestiality and Necrophilia."

demiş birisi de. ne iyi demiş len.

nekrofili nekrofili :G

10 Kasım 2010 Çarşamba

bu kadar zamandır bekledim de, gelene "bu ne lan?" demiycem mi.
diyorum ben.
vay arkadaş meğer ne haklıymışım ben ya!

olanı eğer yamuk yumuk olcaksa, hiç uğraşmayalım.
olmayanını seçiyorum ben.


..
oldururuz.

5 Kasım 2010 Cuma

4 kasım

mideme kramplar giriyo lan.

dengesizliğimin geçmediğini hissediyorum.
ne garip.

3 Kasım 2010 Çarşamba

mockingbird lullaby

ninnilere karşı neden takıntım var benim?
bayılıyorum.


Hush, little baby, don't say a word,
Mama's going to buy you a mockingbird.

If that mockingbird won't sing,
Mama's going to buy you a diamond ring.

If that diamond ring turns brass,
Mama's going to buy you a looking glass.

If that looking glass gets broke,
Mama's going to buy you a billy goat.

If that billy goat won't pull,
Mama's going to buy you a cart and bull.

If that cart and bull turn over,
Mama's going to buy you a dog named Rover.

If that dog named Rover won't bark,
Mama's going to buy you a horse and cart.

If that horse and cart fall down,
You'll still be the sweetest little baby in town.

So hush little baby, don't you cry,
Daddy loves you and so do I.

heves.

evet artık beynimin gerçekten çapraz çalıştığını da, bi sevgilim olmasından neden o kadar kaçtığımı da anladım.
her bir erkek kişiyle herhangi bir şeye başlarken ben ne kadar hevesliysem o da o kadar zamansız davranıyo.şöyle de olacak böyle de olacak aman ne de güzel derken olmuyo. hayal kırıklığı akıyo. evet, her biri.

bense artık yeni şeylerden korkmak yerine heveslenmemeyi seçiyorum.

1 Kasım 2010 Pazartesi

halloween

şimdi cadılar bayramında orda olsak olmaz mıydı yani?