31 Mayıs 2010 Pazartesi

readability

size bikaç aydır kullandığım bu şeyden neden bahsetmemişim? ayıp bana.

bi web sitesinde bişey okuycagınız zaman.insanın gözü yoruluyo halıyle.okumak istemiyo falan.onun için bi app yapms adamcıklar çok da guzel olms.seçiyosun nası okumayı sevıosan.hem gözüne yarıyo hem de zevkine.bookmark yerıne koydum bunu.okumak istediğim yerlerde tıklıyorum daha onceden ayarladıgım şekliyle okuyorum.mesela ben novel şeklinde büyük yazılı ortalanmış şekilde kullanıyorum.tutorial okurken çok işime yarıyo ozellıkle :)

tavsiye ederim.
buyruuun.readability linki.



.

29 Mayıs 2010 Cumartesi

buffering..

teker tüker el çizmesi şeylerimi görüyosunuz blogda.çok uyduruklar evet ama finaller geldi.hepsini biriktiriyorum düzenliyorum yapıcam.blogm bastan asagı kendi elımle çizdigim bişey olcak.gerçi bundan sonra hep öyle olmasını planlıyorum ya kısmet.

#buffering..

21 Mayıs 2010 Cuma

ocak meselesi :G

kimseyi savunmak için söylemiyorum ama,

avrupada yıllardır kaza olmamıs diyenlerin oralardaki kömür yataklarının sayısını, özelliklerini de göz önünde bulundurarak konuşmasında fayda var diye düşünüyorum.çinde patlamalardan ölen 2500 den fazla insanı da modern olmayan ocaklar mı öldürdü?
bu kimsenin sevineceği bi olay değil.
o yüzden düşünmeden muhalefet edenler de savunacak bişeyimiz çıktı diye sevinmesinler artık.
tekrar söylüyorum ki, kimseyi savunduğum falan yok.türkiyede madenlerde yapılan yanlışların hepsinin de karşısındayım.
da.
biraz düşünerek konuşun be canınızı yiyim.

calculus

calculusten ve matematik departmanından nefret ettiğim kadar, odtüde hiçbişeyden nefret etmiyorum.

z.

6. sınıftaki öğrencime ders verirken, konuların çok basit olduğunu düşünüyodum.paramı haketmediğim için içim içimi yiyodu.kimse benim kadar ucuza ders vermezken ben bi saati bırak bazen 3 saat basında duruyodum bı seyı on kere anlatıyodum.yine de içim elvermiyodu.hakettiğimi düşündüğüm günlerde de huzuruma değcek yoktu.

demem o ki, kazandığın parayı haketmek lazım.o ihtimali de bilerek indiler madene hep.hepimizden de çok hakettiler.zonguldakta madende şehit olan herkese Allah'tan rahmet ailelerine ve hepimize de başsağlığı diliyorum.

16 Mayıs 2010 Pazar

kültablet

doğum günü hediyemi dün aldım! kaç günlük merakıma da suprize de bayaaaaaağ değdi.
bildiğin bayıldım.
tabiki grafik tablete kim bayılmaz :D

yazmışım ki kaç gündür postlamamışım.vay bana.

neyse efendm cok begendm hedıyemı delı oldum.sınavlara da hıc bı zaman olmadıgı kadar sınırlıyım bu yuzden.


#şenliklerde de beni şebek ettiler :p
evet.

9 Mayıs 2010 Pazar

do-ğum-gü-nüm! no#2

bugün doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ediyorum.gelen herkese çok teşekkür ediyorum.(biraz sıkıldınız ama :$ yağmur da şanssızlığım işte:))
son bikaç senedir geçirdiğim en güzel doğum günümdü, evet!

*çok seviyorum hepinizi.bu 1.
*günün olayı "tirbüşon" u umut ayrıca "pembe blogumda" belirtmemi istedi. :)
biraz atarlandm gibi oldu özür dilerim ama :$ birlikte olalım istemiştm ondan :$


##şımarıklığın tavan yapması durumu.
#utandım.


doğum günü şarkısı.





.

8 Mayıs 2010 Cumartesi

do-ğum-gü-nüm!

evet evet.yarın benim doğum günüm.evet evet çok meşgulüz ama iyi ki doğdum :p

6 Mayıs 2010 Perşembe

fizy.q

sanırım ders çalışmalıyım.küçücük sanıyorum ama.çok küçük.

*yine "ben fizik yapıyom yeaaaa" havaları.çok tehlikeli.

aman diyim.

5 Mayıs 2010 Çarşamba

z.

zor be hacı.çok zor.bendeki bu isteksizlikle çok zor.

4 Mayıs 2010 Salı

cagri eryilmaz

alın size çağrıcııımın flickr ı. şu son ağaç-kuş-böcek fotoğrafları baya iyi. normalde pek doğa moğa sevmiyorum ama bunları pek bi sevdim. :))) cici cici :)))

yyyyyummy!

stop motionun hastasıyım.



video izle

ps' : neden youtubedakı videoyu dırek video halinde blogumda gösteremiyorum anlamadım?
içim derin derin sızlıyor,kalbim hızlı, güçsüzce çarpıyor.yaşamak için çırpınan küçük güçsüz bir kuş kalbim.ille de yaşamak istiyor.yaşatmak istiyor.ne olursa..orada onun için beklesin istiyor.onun için atsın istiyor bencil kalbim.çırpıntı giderek uzaklaşıyor.son buluyor.yıllardır sarmalandığı,içinde yattığı yatağını birkaç gün önce bir gemiye bindirmişti.şimdi uğurluyor.belki diyor.dönüş diyor.ümidi seviyor bencil kalbim.muhammedi seviyor.

her şey siliniyor birden.onun gözleri kalıyor.büyük,kirpikli,neşeli gözleri.kurbağa gözleri.onun gözleri yanıyor.benim de içim..her seferinde.
başka şey düşünmüyor aklım.ağzını kocaman açmış, mükemmel dişleriyle gülüşünü anlatıyor bana.kafamda dudaklarını çiziyor.ilk kez böyle ağlıyorum.beni gülüşü ağlatıyor.sonsuz derecede sevimli cırtlak sesiyle anlamlandırdığı çalıntı gülüşü.al senin olsun diyorum.başkasına böyle güldüğünü düşünüyorum sonra.aklım bana acı çektiriyor.onun fındık burnu,kusursuz yüz hatları zihnimde beliriyor.alnındaki yara izi beni binlerce,milyonlarca kez,binlerce,milyonlarca anlamda yakıyor.sonra kafam allak bullak oluyor.bulanıklaşıyor benim cömert aklım.huysuzlaşıyor,hissizleşiyor.bir şey görmüyor.düşünmüyor artık.yıllardır inşa ettiği iskeleleri birkaç gün önce yıkmıştı.şimdi enkazını kaldırıyor.bulanıyor aklımın derin suyu.hissizleşiyor,huysuzlaşıyor.sanki dersin bir komaya girmiş.dersin sevdiğini yitirmiş.

ben onsuz ölmüyorum ama
ölüyor benim büyük aklım
ölüyor minik kalbim

mango.com

bugün de tam olarak burada kayboldum.

3 Mayıs 2010 Pazartesi

feridundan buraya.

bi film seyredelim mesela, sanki kahramanları biz. sanki aşk bizim içinmiş.
hatta aşk bizmişiz.
sen bakıyor ol gözlerimin mutlu mahçup yüzüne.


öyle çok sev ki.ellerin oyunum.
mutlu son olsun ilk kez aşkta.

2 Mayıs 2010 Pazar

the fairytale

edit edit! fotoğraflar saga falan kaymıs.bok gibi duruyo afedersınız.bloga fotoğraf koymak mı.aman aman.


yok bence pek sevimsiz oldu.burdan kayıyım da görünsün blogum da şenlensin.

bkz. havalara girmek.











telif hakkını sahiplendiklerimi upload ettim*
öperim.

çiçek böcek

bu albümü olduğu gibi paylaşmak istedim. facebooktan arkadasımsanız goruyosunuz tabı sadece :))


baby, i love days like this!