20 Nisan 2010 Salı

sinir1

tee geçen hafta cumartesi mi ne.istanbuldan ceren geldi, ceren gizem ben üçümüz buluştuk.gizem çok çok kötü bişeyi normal göstermeye çalışırken ne varki buraklar da yaptı flan gibi bişeyler söyledi.onlar da yapmş yanı o "gerçekten de çok kötü" şeyi.neyse bikaç gün sonra gittim burağa kızdım ben.çooook kızdım.bu da gitmiş gizeme kızmış neden söyledin diye.falan falan işte :D dün çok sallamamıştım da şimdi aklıma düştü.gizem dün bölümün önünde burağa çok sinirlendim abi falan dıyodu. sımdı suanda bana oldugunu farkettim buraga soyledim diye.önce bi baaya sinirlendim.düşündüm düşündüm.ummmmmrumda değil.özentiliğin alemi yok ki.sen pis insanlara özen özen yap sonra o bunu söyledi bu şunu söyledi diye kız.

neyse daha sinirlenicek çok seyim var.
bi ara anlatırım.

Hiç yorum yok: