30 Nisan 2010 Cuma

oysa ki bir kadının "ne yapacagımı bilmiyorum" diye ağlaması ne kadar içler acısı bi şeydi.

bunu ona yapan da bir "şey" di sadece.

27 Nisan 2010 Salı

ah!ne rüyaymış

haftasonu, cuma-cumartesi gecesi, öyle kötü bi rüya gördüm ki bırak cumartesiyi pazarı, hala kurtulamadım.şimdi tam anlamıyla bi kere daha söyluyorum ki


ah! ne rüyaymış!

24 Nisan 2010 Cumartesi

tiyatro etkinliği #1

yarın akşam sevgili arkadaşım aras ın oyunu "alt tarafı dünyanın sonu" na gidiyorum mutluyum ^^

aha bu da feysbuk iventi

try.

bi ara çok meşhurdu nr1 tv de her dk çalardı ama.dinlemediyseniz de dinleyin.

nelly furtado - try


all of the moments that already passed
we'll try to go back and make them last
all of the things we want each other to be
we never will be
and that's wonderful, and that's life
and that's you, baby
this is me, baby
and we are, we are, we are, we are
free
in our love
we are free in our love

mango

başka bi izlediğim yerse mangonun blogu keep the beat.
kendisi çok güzel.
hastasıyız.

keepthebeat.mango.com

22 Nisan 2010 Perşembe

experience usa

work and travel a gidicekseniz, size de experience usa amerika merkezli falan daha iyi demişlerse, sakın inanmayın. ekstradan bi bok yaptıkları yok.üstüne pahalılar

21 Nisan 2010 Çarşamba

lab3

toplamda 5e erişecek lab sınavlarının üçüncüsünü bugün olmak üzere bekleyişteyim.bu sefer korktum azcık.saaaadece çok azcık :p

hayırlısı.

20 Nisan 2010 Salı

hayır doğum günümü söylemiycem!




çook terbiyesiz çıktı çok

sinir1

tee geçen hafta cumartesi mi ne.istanbuldan ceren geldi, ceren gizem ben üçümüz buluştuk.gizem çok çok kötü bişeyi normal göstermeye çalışırken ne varki buraklar da yaptı flan gibi bişeyler söyledi.onlar da yapmş yanı o "gerçekten de çok kötü" şeyi.neyse bikaç gün sonra gittim burağa kızdım ben.çooook kızdım.bu da gitmiş gizeme kızmış neden söyledin diye.falan falan işte :D dün çok sallamamıştım da şimdi aklıma düştü.gizem dün bölümün önünde burağa çok sinirlendim abi falan dıyodu. sımdı suanda bana oldugunu farkettim buraga soyledim diye.önce bi baaya sinirlendim.düşündüm düşündüm.ummmmmrumda değil.özentiliğin alemi yok ki.sen pis insanlara özen özen yap sonra o bunu söyledi bu şunu söyledi diye kız.

neyse daha sinirlenicek çok seyim var.
bi ara anlatırım.

17 Nisan 2010 Cumartesi

batug.com playoffs magazine

çok şükela bi playyof e-dergisi.

http://www.batug.com/playoffs2010/magazine/index.html

başta kubilay kahveci olmak üzere hepsini tebrik ediyorum bence çok güzel.

15 Nisan 2010 Perşembe

Katherine Elizabeth

evvet baktım bloga arayıp bıseyler bulamıyorum.favorılerımı paylaşıyım dedim.en en sevdiğim flickr daki 365 projesyle tanıdıgım güzel mi güzel fotoğrafçı kız.

web sitesi
flickr ı
blogu
twitterı
formspringi

light graffiti

dedikleri şey -utanarak söylüyorum- benim için yeni.

buyrun siz de bakın.etkilenin falan.

yemeklerimizle oynamalıyız.

yemekten içmekten süper maryo arı çiçek böcek oluyomuş.
taş gibi de oluyomuş.
buyrun inceleyin heveslenin.

13 Nisan 2010 Salı

saç kurutma makinesiyle kuruttuktan sonraki sabah saç neden nefret edilesi olur?

bioksin ve türevleri şampuanların yağlandırıcı etkisidir saçımı mahveden.annemin karnına da o kadar yağ sürseler ben bile yeniden çıkarım arkadaş.

12 Nisan 2010 Pazartesi

yeniden doğmak kadar mümkün
yeniden aşık olmak eskiyi sıyırıp atmak.

ne yakışmış yalnızlık yakama.
bu saatte evde ne işim var? çevremi bi gözden geçirmem lazım..
çok mu uyuyorum?

11 Nisan 2010 Pazar

mut.

en sevdiğinin yatagında uyumak.gitmek ödevini yapıp gelmek.pazılını bitirmek, yapıştırmak.feridun dinlemek.anne babasıyla bagıra cagıra ege türküleri söyleyerekten salata balık hazırlamak.afiyetle yemek.saçının gittikçe gözüne pek güzel görünmesi vb.

that's what we call bro,
çikolata kaplı mutluluk ^^

8 Nisan 2010 Perşembe

calcusus

bi tarafımı kaşıyacak vaktım yok afedersiniz..bu kadar c işinin arasında calculusü donem boyunca hiç dinlememiş olmamın acısını cekıyorum.evet sınavın %50 lık kısmına calıssam yeter sanırım.
yetmese de kısmet.

6 Nisan 2010 Salı

infilak.

adamlar konuşarak bölüm okuyo sen beynini infilak ettirerek dedi.şapka çıkardım.


özgür saygın bican diyo bunu.

yutanca

komiktir, dün eve erken geldim. anne anne bağırdım evden ses gelmedi.yok heralde evde dedim.gittim bikaç dolma tıkıstrdm agzıma yuzumu temızledım yatagıma uzandm muzıgı actım bı guzel bı kac sarkı dınledım.bikaç dakika sonra baktım annem odamın kapısından geciyo.şaşırtıcı ama ıkımız de korkmadık.
aksam ben telefondayken ablam aramıs, babam onunla konusuyodu baktım odama gırdı.annen burda degıl mıydı dedi.bıkac dakıka sonra annem odama ıygeceler demeye geldi.
yıne aksam evde babamı aradım bulamadım.yatmadıgını anladım ama hıc bı yerde de yoktu.neyse cıkar bırazdan dedım girdim odama.bikaç dakıka sonra telefonu caldı babamın baktım cıktı geldi.

bizim ev bizi yutuyo mudur nedir?

eeeeen güzel.

2 hafta önce hasta oldum ama başımın agrısı geçmediği gibi katlanarak buyumeye devam etti.yeter artık dedim bu sabah erken kalkmayı göze alarak doktora gittim az önce.dünyanın en cici doktoru falandı heralde.önde hosgeldin güzel kızım flan dedi.sonra "melike selin" dedikten sonra da turkıyede ne kadar güzel isim varsa kendine toplamıssın baskasına bırkamamıssın dedi.bısıyler daha soyledı ıste.sen cok guzelsın ama kendını dunyanın en guzeli sanma baskaları da var dedi.-hiç öyle bişey sanmam ki ben-bilgisayarının masaüstünden torununu gösterdi.abla cok guzel dimi kızım ama biz de güzeliz falan dedi.çock harbi güzel ama.karpuz yemiş ağzı burnu batmış falan.sonra muayene oncesınde muayene sırasında falan bana kac kere ne kadar guzel oldugumdan bahsetti.rontgen makınesı bozukmus sinüzit filmi çektiremedim.düzelınce gel ben seni hatırlarım zaten dedi.torunumdan sonra dünyanın en güzel kızına röntgen istedim diycem çünkü dedi.

bir keyifle eve gelmiş sahlepimi yudumlarken, hayır hiç de popom havada falan değil!