8 Ocak 2010 Cuma

oha ve de oha.

gururla paylaşıyorum bunları.çok tatlılar.

4 yorum:

Özgür Saygın dedi ki...

Bi dakka, bi dakka! nasıl oluyor da bu kadar garip şeyleri her gün bulup bulup koyabiliyorsun kazan kaldırıyorum artık, dur diyorum. Bir kere ilginç olur iki kere olur yeter be! Dikkat et bölümde kenara çekmesinler, "bunun kafası sözele de basıyormuş, yakalayın ulan" sonra bi depoda filan uyanırsın, sonra kaset filan gersini biliyorsun zaten :D "Sen Selin, bilgisayar mühendisliğinde okumana rağmen blogunda gizlice sözel aktivitelerde bulundun... yihyihyihyihyihyihyihyih" :D

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

bölüme en ait olmayan birisi olarak.bana yapılanlara boyun eğiyorum.
aaama çok güzel değiller mi :D

Özgür Saygın dedi ki...

Herşeyden önce cevap attığım saate bakıp benim için yas tutmanı istiyorum. Havada 30 saniye duracam diye kendime yaptığıma bak. Ama bu başlangıç sonra bi kaç dakika kalacağım ve en sonunda saatlerce duracağım günler gelicek ve işte bunlara değdi diyeceğim. Senin durumuna gelirsek, allah kurtarsın...

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

uçmak iyidir uçmak güzeldir tabi :D