18 Ocak 2010 Pazartesi

her-şey-gerçekten-bit-ter! ---finaller bile!

#1-bırazdan kubisim gelip beni alıcak ve ben son son finalime gireceğim.kimyaya.hiç de hazır değilim aslında ama bi mutluyum bi mutluyum.valla canıma okumuştu finaller.daha yapmam gereken kol gibi.hatta belki finallerden bile zor bi ödevim var ama, yine de mutluyum.bi şekilde gidiyo ödev :D

#2-e bu finallerın bıtmesi bana yaradığı gibi herşeybittere de -tabi ki blogdan bahsediyorum- pek çok yarıycak.yeni arkaplanlar daha sık güncelleme ve zengin bi içerikle sömestrda artk tam bi blog olmanın zamanı geldi bence.

#3-daily selis challenge da kaldığı 3-5 taneciklik yerden daha da iyi devam edicek tabıkı.hele de dün bulduğumuz karakalem resim çizmeyi öğreten siteden sonra.

#4-parasal olarak da yarıycak bu final bitişi bana =) yepyepyep =) özel ders vermeye başlıyorum.sonunda.hemide kendi apartmanımızda.kızla anlaşabilelim diye dualar ediyorum.benimle devam etseler bu sbs hazırlıklarına ne de güzel olur?

neyse içimi döktüğüme göre artık mutluuu mesuuut ve gri elbisem ve -kar yagmamasına ragmen- yeni kar botlarım ve banyodan sonra kabarmış saçlarımla sınava pisikolocik olarak haaaağzırım!

kubis de geldi :ç

Hiç yorum yok: