29 Aralık 2009 Salı

mm in çatısı.

geçen cumartesi okulun the company sinin müzikali itsy bitsy ye gideyim diye izin aldım annemlerden.ceyda diye bi kuzenim var benim , o da geldi.seline msj attm gelir misin diye evet dedi.gidicez üçümüz tabi bilet kalmamış.neyse demişler ki biletsizler herkes grdıkten snra girebilir ayakta mayakta kenarlardan ızlersınız.neyse bu arada kubilay da geldi umutu da aradık o da geldi.(sevgili bölüm arkadaşlarım <3) izledik itsy bitsy yi pek de güzeldi.7 buçuk 8 de başlayan müzikal için ben 11 de 11 buçukta biter demiştim evdekilere.8 buçukta mı ne bitti.dışarı çıktık hava bi güzel bi güzel.neyse tolgayı aradık gel diye mm in çatısına çıkıcaz.mm de odtünün upuzun boylu mühendislik merkez binası.neyse toplaştık mmdeki asansöre bindik.2 asansör var 3 kız 3 erkek ayrıldk.biz kızlar olarak 10. kata geldiğimizde sarışın, gözlüklü piskopat görünümlü bi çocuğu orda yalnız başına bulduk.evet gece saat 10 u geçmişti.çocuk gayet manyak tavırlarla 'şey ben asansörü çağırıyorum çağrılmıyo sizin geldiğinizi tahmin edemedim' gibisinden bişeyler kekeledi.ceyda elini uzattı kırk yıllık arkadaşıymış gibi 'ay canım korktun muu' dedi :DDD sonra çocuk asansöre bindi.karanlık mm in 10. katında gelecek olan arkadaşlarımızı bekliyoruz.asansörü yukarı çağırdk.(neden yaptık bunu bilmiyorum) geldi asansör.aha bizimkiler geldi dediiiiiik ki yine o çocuk :D:D çocuk şaka mıydı bunu da bilmiyorum.piskopat telaşlı tavırlarıyla yine yere baka baka ve çok hızlı bi şekilde, 'ben..şey..0 a indim ama açılmadı.ben.ne olduğunu bilmiyorum bıdıbıdıbıbdıbdıbıdıı' dedi.zaten çocuğu gördüğüm andan beri gülmekte olan ben içimdeki kahkahalardan boğuldum.neyse çocuk aşağı indi tekrar ve bizimkiler geldi.zeki arkadaşlarımız biziz diye asansörün kapısını tutmuşlar garibim o yüzden aşağıdan açamamş kapıyı.telefonda 'abi çok sınırlerım bozuk asansor bozuldu..' dediğini duymuşlar.
komikti vesselam.
mm in tepesi mi?
görkemli.

Hiç yorum yok: