18 Aralık 2009 Cuma

gizemli not

bugun eve geldim.bilgisayarın yanında kasanın dibinde bi kağıt buldum.neymiş bu dedm açtm okudum.
aynen şöyle yazılı:
selin seni rahatsız ettiğim için özür dilerim mutsuz olmanı istemezdim merak etme bi daha seni asla rahatsız etmiycem ama şunu bil ki seni gerçekten çok seviyorum.bunu söledim die duygu sömürüsü yapmıyorum sakın yanlış anlama.


lan dedm kim bu.dedim hayranlarım abarttı artık. bu ne ortaokulda mıyız dedim.
ortaokuldaymışız.
kardeşim fırat hoşlandığı bi kıza yazmış bunu.ilahi fırat.yüreğimi ağzıma getirdin.

7 yorum:

Özgür Saygın dedi ki...

Bir saniye, Fırat beyefendi niyetiniz nedir?
Geçenlerde benzer bir notu kız kardeşim almıştı?
Ablası sahip çıkın lütfen kardeşinize. Oyalamasın, niyeti ciddiyse gelsin yüzükle üslubuyla istesin. Not bırakmalar filan hiç yakışı kalmıyor. :P

Özgür Saygın dedi ki...

Ayrıca kız kardeşimin adı selin.
Ne iş fırat amca?

--Çok güldüm, fakat bi yandan 2. defa okuyunca, bir dehşet ifadesi belirdi yüzümde. Not,isim,yaş... olmaz olmamalı. Testere serisinin soundtrackini duyar gibyim.

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

yok korkma verdirtmedim o notu :D senin de mi kardeşin selin.valla bölünerek çoğalıyoruz ya yakında bütün dünya selin olcak :D

Özgür Saygın dedi ki...

E iyi bişey değil ki bu,
- ismin ne?
- selin.
- yine mi be !?

bu dialog çok hoşuna gitmez sanırım :D

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

iyi değil ama kader :D

Özgür Saygın dedi ki...

Bir diğer nokta ise, birisi selin dediğinde heycanla dönüp efendim diyeceksin, ama sonra tekrar boyununu büküp üzgün bir şekilde bu da bana seslenmiyormuş diye düşüneceksin.Ayrıca, her ismini söylediğinde "hangi selin?" sorusuyla karşılaşacaksın, sonra diğer selinlerden ayırmak için değişik takma isimler uyduracaklar sana.
İyi tarafından bakmak istersek ...ıı, hayır, bulamıyorum. :D

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

iyi tarafından bakarsak benim bi ismim daha var :D