21 Kasım 2009 Cumartesi

yivmuuun!

aylardır -bi beş ay olmuştur sanırm- beklediğim new moon için 2 hafta öncesinden biletimi aldım tabi ki :) dün de hemmen ilk çıktığı günden izledim.ilk filme bin basan.kitaba oldukça yaklaşmış güzel bi filmdi.ne diyorum lan ben.mükemmeldiiiiii!!!ilk film gibi kasmamştı kendini edward.dudkları -kubilayın deyimiyle- karınca yiyen gibi değildi bu sefer çok şükür :D bella da şimdi allahı var yapıyo rolnu.kızın gercek hali de düşünülürse.cenabetliği gidemedi üstünden bütün film boyunca şaşkın şaşalak gezindi.gariban.jacob ı da kıtaplarda olan gıcıgımdan biraz daha az gıcıgım artık.yalnız edwarda gittiği için kızmıştım vazgeçmiştim snra o geri geldi.gidilir mi ya.kızcagız yalvardı bildiğin.kız butun fılm boyunca yalvardı.alice e bile gitmiyceksin dimi diyo.neyse efenm.güzel olmş.kızın uykusunda bagırmalarını cok begendm ozellkle.


gunum bu kdar değildi tabiki.blackball da butun oyunları oynadk nerdeyse.pardon ben bilardo oynamadım dün izledim :) langırttakı top bug ını kullandrmadlar malesef ama.küfrediyoruz ona da efenim.dartta aldık hıncımızı diyoruz.

neyse ki güzeldi dün.dün olmasına üzüldüğüm günlerdendi.
hakkaten ne diyorum lan ben?

Hiç yorum yok: