13 Kasım 2009 Cuma

sızıyorken.

benden uzak ufacık bi an.
düşünemiyordu belki ama uzagıma da aldırmazdı
ona karşı hiç bir uzaklaştırma suçunu da üstlenmiyordum artık.
ne yaptıysam kendime yaptım ben
ne yaptıysam yakında yaptım
çok.
çok yakında.
gittiğimi de görecekti
geleceklerinden bile.
aldırmayacaktı.
ben hiç kendime aldırmış mıydım ki
çok fazla bana ait ve çok fazla değersiz kendime.
ah! ne kadar da salaktım.
bütün o ağrıya acıya aldırmadan,
bıçağı elimde sıktım.
derine.en derine.
sanmıştım ki en değerliydi.
sanmıştım ki en sevgiliydi.
her şeyimden çok sanmıştım.
ah! ne kadar da aptaldım.
ilacımı beklemeden kırıkların üzerinde yürüdüm ben.kırıkların üzerine yürüdüm.
dondum , uzaktan baktım sonra kendime
ah! ne kadar da salaktım.
tuttum elinden ve kaldırdım yerden.vur dedm bana.
herkesten güçlü vurdu.
düştüm bile.

Hiç yorum yok: