27 Eylül 2009 Pazar

hayır

1#
bulanık kafamda bir şeyler bulmaya çalışıp bulamamak.aklımı bulamamak.isterken,istemezken teslim olmak.bilirdim.eğer bilseydim.ki.benim.bilirdim.çünkü bir şey gerçekten senin olmadığında hissedersin.
bu yoldan geçiş biçimim canımı acıtıyordu.sahiplikle aitlik arasında.tekle çok arasında.varla yok arasında.bilirdim.bir yol mutluysa guneşten hissedebilirsin.gözlerimi acıtıyordu bu sefer.dışarıdaki toz zerreciklerini bile görebiliyordum.dikkatimi bir nokta üzerinde yoğunlaştırabiliyor ve herşeyi birden kaybedebiliyordum.bilirdim.çünkü bir şeyi kaybediyorsanız hissedebilirdiniz.

ah ne kadar da yabancıydı bu yollar!bu çeşit çeşit,duygulu yollar.adımlarım.onlara eşlik eden adamlarım.okuduum tabelalar.bir tarih kaydıyla bir hafıza kaybı arasında.bir otobüste.bir ayakkabıda.bir dişçide.bir düşçüde.ama bunu da bilirdim.rüya goruyorsanız ya da sarhoşsanız bunu hissedebilirsiniz.
bulduğumu kaybediyor bulmayı reddediyordum.kaçıncı kez oturduğum bu koltukta ölmeyi diliyordum.ama ölmüyordum.yakındım.biliyordum.ama ölmüyordum.çünkü eğer soluğunuzu bile kaçırıyorsanız elinizden,bunu hissedersiniz.
her zaman ölüm değildir.
hissedersiniz.

2#

ama ben bildiğimi hiç bir zaman unutmazdım.kaybettiğimi bulmazdım.bulamadım da.

3#

bu yeni,telaşlı sıcak nefesini yanıma alıyorum.hava çok soğuk artık.

4#

çimen kokuyor.
istediğim buydu.yürümek istiyordum.bu yolda mı? önemli miydi.bacaklarım kopacakmış gibi acısın istiyordum.fiziksel acı istiyordum.beni isteyen hiç kimseyi önemsemiyordum.istemeyenler de ne istiyorlarsa yapabilirlerdi.
benden başka ne istiyorlarsa.

5#

bütün şoforlerin gözünün içine baktm.beni görsünler diye değil.ezsinler diye.
sonra telefonum çaldı.
sesinin sakinliği telaşımı çaldı.
utancımı anlatmadım.onun yerine bu yollardan bahsettim uzun uzun.
bize ait
ve kimsesiz bu yollardan.

6#

senin suçun olmayan her şey benim suçumdu.alışmıştım ya

7#

sonra o yanımdan geçti.
içim
içimden geçti.

Hiç yorum yok: