19 Kasım 2008 Çarşamba

ps: Flogging Molly




yazın ps:i love you diye bi film izledim.hilary swank ve gerard butler ın.böyle artıslık yaptıgıma bakmayın isim hafızam sıfır diyebilirim öğreniyim diye yazıyorum;çünkü film harika.özellikle böyle duygusal filmleri sevenler için kesinlikle çok etkileyici.bir kadının harika kocası oldukten sonrakı halını anlatıyor.adam ölmeden önce kadına mektuplar yazmış ve zamanı geldikçe kadının eline ulaşmasını sağlıyor falan neyse etkilendim ben.gel gelelim filmde tek etkilendiğim şey konusu değildi.irlandaya aşık oldum bildiğin.dağına yeşiline vee müziğine tabiki.filmin müzikleri d en az kendisi kadar taş gibi.country tarzında dimriri dimriri gitarlı müziklere bayılan ben için hele..filmde geçen şarkılardan biri 'if i ever leave this world alive' flogging molly diye bi gruba aitmiş onu  öğrenmiş arkadaşım.tabi öğrenmekle yetinmemiş saolsun diskografisini indirmiş.şöyle bir şey var ki gruba dinledikçe aşık oluyorsun.hele 'float'  şarkıları oof of dedirten insanı alıp götüren cinsten.öyle bi yeri oldu ki floatun bend yoldan geçene dinletiyorum artık.dinlettiğim herkes d beğendi.neticede ilginç ve saran bir grup dinleyesiniz varsa bu aralar flogging molly yi, flogging molly ye başlamak düşüncesindeyseniz d float u şiddetle ve hararetle öneririm.



Hiç yorum yok: