23 Kasım 2008 Pazar

Pilli Bebek

gülüyorsun.başını hafifçe kaldırıp,ağzını mümkün olduğu kadar açıp.
parlak parlak gözlerin.sıradan ama parlak işte nasıl desem?sen parlaksın.
içimde bir şeyler kımıldıyor.
dur bir dakika!
başkası söylese anlamsız gelecekleri ilgiyle dinleyen ben miyim?
anlatıyorsun.
içimde bir çocuk bıcırdıyor.
dur bir dakika!

görüyorum.öyle sevgiyle sarılmışsın ona.dudaklarına vuruyorsun,saçlarını karıştırıyor,kaçıyorsun,kovalıyor.
bir yumruk oturuyor nefesime
ayaklarımın altında çimler...biraz önceki kadar canlı değil sanki
içimde dalgalar.bir tutukluk vuruyor kıyıya
sen imkansızsın.sen olamazsın.

kulağıma dedikodular fısıldıyorsun,anıların bitmek bilmiyor
içimde güneşler açıyor.konuş istiyorum.bir pazartesi geçiyor sen anlatırken.
bir salı geçiyor.tutamıyorum.
sen gizlisin.sen tutsaksın.
şımarık bir kızın eline horoz şeker tutuşturuyorum.mutlu oluyor.mutlu oluyorum.
sen şımarıksın.
sen saklısın.kimseye söyleyemiyorum.

dudaklarında bir şarap tadı.sarhoş musun ayık mısın oyun mu yapıyorsun?
kolumdan tuttun çekiyorsun.seni yalnız bırakır mıyım,geliyorum.
içimde bir şeyler pırpır ediyor.
sen karşımdasın.ciddisin sen.
içimden içim gidiyor.
soruyorsun.sen anlarsın.
korkuyorum.aynı değil.sahibin varken...aynı değil.söyleyemiyorum.
sen inatsın.ısrarsın sen.
içimdeki balonlar uçuyor.konuşuyorum.
pilli bebeksin,şarkı söylesen denizsin
sen güvensin.ellerin omzuma uzanıyor.bir şey değişmeyecek diyor ellerin.gerisini dinleyemiyorum.
ellerin.bembeyaz pamuk ellerin.ince uzun parmakların.beni kavrıyor.tekrar konuşuyorsun.
duyamıyorum.kulaklarım uğulduyor.
başımı omzuna yaslıyorum.
sen tenhasın.sen huzursun.
ince bir bulut dokunduruyorsun burnuma
ne güzel şeymiş.başımı hiç kaldırmak istemiyorum
içimde ılık bir aşk geziniyor.
sen olmaz dedikçe yeni umutlar buluyorum ben.
içim seni soruyor.sen başkasının.sen uzaksın.
göğsüme taşlar koyuyorlar.
ağlıyor,ağlıyorum.
kulaklarım artık senin sesinle çınlıyor.
gitmiyorsun.gülüyorsun.parlaksın.kumsalsın.
nefessin.içimden içim gidiyor.
nefessin.

Hiç yorum yok: