17 Kasım 2008 Pazartesi

gidersem özlersin

hücresel büyüklükte bir acıyım parmak uçlarında
ne iğne batmış kadar büyük
ne kanı çekilmiş kadar küçük
atomik düzeyde hatta ve kıpır kıpır...
istersem başucunum, istersem ayak ucun
eserse en sıkıcı masalım
uzanırsan bana, burdayım.
ya da belki renk oldum, kanına karıştım belki
o acı benim işte tam dilinin ucundaki
düşün ki gölgenim,belki kurtulmak istersin.
kuvvetle muhtemel gidersem özlersin.
canın ister oyunlar oynarız.
huyumdur mızmızlanırım, küsüşür barışırız.
buhar olurum ki ihtiyacın bile yok
seni bulurum.tutar senin olurum.
hiç gitmemeye kalkarım,tut beni yanında.
ufacık bi şeyim püf desen uçarım.
hücresel büyüklükte bir acıyım
belki ulaşmaya çalışırsın kırılırım ağlarım
gitmesem öyle bir yerlere..dibinde kıvrılır yatarım.
kızgınım.sonlanmayan o delici bakış benim.

Hiç yorum yok: