15 Aralık 2008 Pazartesi

blap

avuçlarımı sıkıca yummak istiyorum sana.hem de deler gibi.hem de kanatarak.sanki biraz aralasam gidecekmişsin gibi.nefesini hissetmediğim her yaşayışın öcünü alabilecekmişim gibi.
mümkün müsait her şeyi kırmak istiyorum seni görünce.sanki kalbim bana fazla gibi.hem de kalbim az,bütün bedenim razı gibi seni bende tutmaya.belki bu beden,bu koca beden az gibi.hele dokunursam sana.ölür değil de öldürür gibi.sanki ne var ne yoksa paramparça etsem, ezsem ayaklarımla, hem de bata acıta,sen benmişsin gibi.
bisiklette küçük bir köpeği önüme katıp yokuş aşşağı pedal çevirmek istiyorum gözlerime baktın mı.sanki ben ölsem,köpekçik bile ,gözlerin öyle parçalanacak öyle kalacak gibi.ya da burnumuz kanamazdı bakışlarımı kaçırmasam.en kuytudan utanır gibi.
konuşacak oldun mu susmak istiyorum.herkes de anında susarmış gibi.ağzım kulaklarıma kaçmakta,yayıldıkça yayılıyor yanaklarım.bağır çağır sözünü kesmek istiyorum.kayıtsız şartsız beni dinleyeceğini kendime hatırlatır gibi.
ben diyorum gidecek olsan.'benim' diyorum.'ait' diyorum.seni damarlarıma istiyorum.sanki istesem orda olmazmişsın gibi.
canını acıtsalar,yok olasım var.hem de birden.hem de ses etmeden.hele,belki öyle çaresiz bakarsan,öyle eritirsen içimi.yitip gitmek istiyorum.hiç de engel olmadan. hiç de farkettirmeden.sana dönesim var sen üzülmemem için çırpınırken.istersen,seversen ve şüphem yok;gözlerinde,ellerinde yer bekleyen öpüşlerim var.sanki sıcağını içime çeksem,çekecekmişim gibi.sanki bana bir on ömür daha yetecekmiş gibi.
kızdırsam seni bir kuyu istiyorum tam da taş atmalık.beni şöyle evir çevir döv istiyorum.vurdugun yerin sıcaklığını ıstıyorum.oysa senin sevinçlerimi yeşil tutasın var.sanki haksız senmişsin gibi.ne olsa kabullenesin var.gözümde büyüdükçe büyüyesin var.
belki,hani olur da,kışsak yaz olasımız var birlikte.birlikte ama.ama birlikte.birbirimizde kaybolmak istiyoruz belli ellerinin heyecanından,belli içimin titreyişinden,belli yutkunuşundan.anlaşılır çocukluğumuzdan.buluşmak istiyoruz.ağaçlar arasında koşuşturmak hatta.kopmamalıyız ya birbirimizden.hele sarıldık mı.hem de sımsıkı.hem de daha sıkı.orda donasımız var,öyle.

Hiç yorum yok: